Od roku akademickiego 2023/24 zmienia się sposób składania wniosków o pomoc materialną.
Cały proces przyjmowania wniosków przechodzi do Sekcji Obsługi Świadczeń - ul. Żeromskiego 116, budynek Wydziału Technologii Materiałowych
i Wzornictwa Tekstyliów, klatka E (od ul. Radwańskiej), IV piętro.
https://p.lodz.pl/studenci/wsparcie
Sposób składania wniosków:
stypendium socjalne, stypendium rektora, zapomoga[1], wniosek o ponowne rozpoznanie sprawy
wnioski należy składać do Sekcji Obsługi Świadczeń (zwanej dalej SOŚ) wraz z niezbędnymi załącznikami w poniższy sposób:
- wrzucenie wniosku do skrzynek podawczych-wrzutni- Budynek A33, klatka E;
- osobiste przedłożenie wymaganej dokumentacji w SOŚ - Budynek A33, klatka E, IV piętro;
- przesłanie na elektroniczną skrzynkę podawczą Politechniki Łódzkiej na platformie ePUAP: /PolitLodz/SkrytkaESP podpisanego podpisem elektronicznym (podpis potwierdzony profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym,) pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.);
- przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów, kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź
stypendium dla osób niepełnosprawnych:
wnioski wraz załącznikami należy składać w jeden z następujących sposobów:
- osobiste złożenie dokumentów w Biurze ds. Osób Niepełnosprawnych w wyznaczonych godzinach-Budynek A30;
- przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały podpisanego wniosku z załącznikami kierowanej na adres: Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych PŁ, ul. Żeromskiego 116, bud. A30, 90-924 Łódź;
- przesłanie na elektroniczną skrzynkę podawczą Politechniki Łódzkiej na platformie ePUAP: /PolitLodz/SkrytkaESP podpisanego podpisem elektronicznym (podpis potwierdzony profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.). Wniosek trafia do SOŚ.
[1] Wnioski o zapomogi należy składać bez opinii Samorządu Studenckiego (zostanie ona uzupełniona w ramach procesu rozpatrywania wniosku)